|
Angličtina |
|
Asistent pedagoga |
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
|
Metoda FIE a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
|
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
|
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
|
Možnosti využití případových konferencí v práci s rodinou |
|
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
|
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
|
Pedagog volného času |
|
Po stopách křesťanství v moderní společnosti |
|
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
|
Pracovník v sociálních službách |
|
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
|
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
|
Supervize a sdílení zkušeností |
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
|
Úvod do zahradní terapie |
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |